reklama

Zase to náš Rudko trocha prestrelil

Kedy je aj mierny človek vyvedený z miery? No dnes ja. Som veriaci človek, ktorý si ctí a váži dokonca aj klérus, čo dnes veľa veriacich už nie, ale v posledných dňoch ma pán biskup Baláž dokonale rozčúlil a rozosmial zároveň. Prečo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (80)

Pán biskup Baláž sa tento týždeň vo svojej kázni veľmi nápadne vyjadril k prezidentským voľbám. Prečo nie, je demokracia má na to právo ako každý iný občan. Ide o to, že on tam veľmi nevkusne zaútočil na Ivetu Radičovú. Tie smiešne reči jeho hovorkyne, že nikoho nemenoval ma dosť bavia.

Rád by som napísal priamo pánovi biskupovi, ale myslím si, že je to bezpredmetné, tak mu píšem takto nepriamo. Verím, že má dobré úmysly. Ja, pána biskupa poznám ako zarytého antikomunistu. Verím, že by na prezidentskom poste rád videl konzervatívneho politika, ale niečo ako verejná mienka by mu mohlo niečo našepkávať. Je viac než jasné, že do 2. kola sa dostane Ivan Gašparovič a Iveta Radičová. Teda exkomunista, exmečiarovec a neviem čo ešte (o pár rokov hádam aj exficovec) a konzervatívnoliberálna politička, ktorá má určite čistejší štít ako Ivan Gašparovič. Nie je síce podľa jeho predstáv, ale František Mikloško to raz skúsil a neuspel. A dovolím si tvrdiť, že neuspeje ani druhý krát. Ak áno ospravedlním sa.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pán biskup nepriamo prirovnal (nech sa nevykrúca, v kázni povedal “bez toho, aby sa pýtala Boha”) Ivetu Radičovú k Hitlerovi, tak to by sa ma dosť dotklo, keby že som na mieste Ivety Radičovej. Niečo spomínal o tom, že Ríšsky snem oddobril Hitlerovi vraždenie židov a rómov. Veď práve preto pán biskup, bol to zákonodarný orgán, ktorý o tom rozhodol, ergo o zrušení, či liberalizácii interupčného zákona rozhoduje na Slovensku NR SR, teda poslanci nie prezident. Nech by ním bol hocikto, jeho veto sa dá “zlomiť”. Na margo vyvražďovania židov počas druhej svetovej vojny, boli ľudia, ktorí zlihali, nebol Jozef Tiso katolíckym kňazom…hí…bol. On nekonal proti desatoru?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte by som rád dodal, že Hitlera si Nemci sami demokraticky zvoli, kdežto Tiso sa dostal k prezidentskému postu ako slepé kura k žitu.  

Rád by som sa opýtal pána biskupa či Sväté písmo veriacim len číta, alebo si z neho aj niečo berie on osobne. Čo také siedne blahoslavenstvo: Blahoslavení tí, čo šíria pokoj, lebo ich budú volať božími synmi. Toto šírenie pokaja pán biskup teda nie je. Vy ste normálne urobili z Ivety Radičovej neľudskú zrúdu. Ona nikdy nepovedala, že chce liberalizovať interupčný zákon. Keby sa interpcie zručili, tie ženy, ktoré si chcú dieťa vziať, tak urobia mimo republiky, tu cesta nevedie pán biskup.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vy normálne šírite nenávisť voči homosexuálom, to si myslím, že je v rozpore s katolíckym katechizmom. Hriech je podľa mňa aj urážanie pán biskup, nazvať niekoho zvráteným je silná káva. Neviem podľa Vás som asi zlý kresťan katolík, ale verím, že Boh nie je malicherný a nekádruje ľudí podľa smiešnych kritérií.

Teda jedno chcem povadať, som zvedavý čo poviete, keď sa do 2. kola dostanú Ivan Gašparovič a Iveta Radičová, pravdepodobne asi nič, respektíve, že ani jeden nie je vhodný kandidát pre katolíka. Dobre, ale vyhrá exkomunista a voči takým vy nejaký ten čas bojujete, keby len exkomunista, ale taký, že kam vietor tam plášť, teda keby voľby vyhrala nejaká liberálna vláda, tak je z neho liberál…

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto Vaše vyjadrenie na mňa absolútne žiadny dojem nerobí! Skôr ma rozosmieva.

Marián Šurjanský

Marián Šurjanský

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu