reklama

„Ukážkové“ podtatranské súdnictvo

Už dlhšiu dobu som nič nepísal, lebo som mal depresiu. Takú virtuálnu, lebo ma jedno polo inteligentné indivídum zaradilo medzi primitívov mesiaca v hierarchii blogerov, za to že mi vadia rozličné patvary v slovenčine, typu: stendin ovejšn, vystajlovaný, zabúkovaný, vydizajnovaný, esemeskovať, čeknutý a podobné opo-slová, ktoré musím potom starej mame vysvetľovať. Dostal som chuť napísať, že niečo v našej spoločnosti (právnom poriadku) nie je celkom v optimálnom stave.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Príde mi smiešne, keď v televízii vidím ako vyšetrujú nejakých mladíkov, ktorí prejdu po námestí s vlajkou na ktorej je svastika, tí chlapci ani len netušia čo robia, čo v konečnom dôsledku nie je ich chyba, zlyhala výchova. Alebo že odhalia na internete video, kde sa nejakí mladíci bavia ako zapálili mačku, no je to hrôza, tiež asi zlyhala výchova, ale týmto chlapcom hrozia vysokým odňatím slobody.

Ale keď niekto vedome zabije starú ženu, ktorá mala pri sebe 10€, aby mal na fľašu či dávku, tak tam hrozia odňatím slobody na neviem koľko rokov, ale dostane výmeru na dolnej hranici sadzby. Smutné je, že to spraví dospelý človek, na rozdiel od tých 16 ročných výrastkov s hákovým krížom, ktorí to robia, práve preto, že sú mladí, a nemal im kto dostatočne vysvetliť, čo to vôbec znamená. Lebo je tak „dobre“ postarané o mládež na dedinách, že zo samej roztopaše robia krivdu zvieratám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale keď niekto zabije dvoch ľudí (vrátane malého dieťaťa) bezohľadnou jazdou na aute, je mi jedno či to je pán moderátor, alebo ďuro z lesa. Dostane 2,5 roka. Smutné.

Tak rád by som upozornil, že čo je toto za chorú spoločnosť, kde sa pomaly stáva zviera viac cenené ako ľudský život. Viem, že pani Elena Vacvalová by ma asi nepochválila, ale čo ma je po mačke, keď niekto vedome či nevedome zoberie niekomu život a dostane rovnaký ak nie menší trest.

Samozrejme tu nebudem písať o občianskych veciach, typu susedské spory, ktoré sa dĺžkou riešenia rátajú na dekády rokov.

Preto mám v neskutočnej „úcte“ slovenské súdnictvo a slovenský právny systém a súčasne chcem poďakovať aj pánovi Harabinovi a tej jeho podržtaške Petríkovej, za vzorné vedenie slovenskej spravodlivosti. Čochvíľa očakávajte telegram z Albánska, že im beriete status „najlepšieho“ súdnictva v Európe...

Marián Šurjanský

Marián Šurjanský

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu